סגרתם חופשה? קבלו צ'ק ליסט לדברים שצריך לעשות לפני הטיסה

גם אתם "משתגעים" קצת ביום שלפני חופשה חלומית – בעיקר אם היא אורכת יותר משבוע? מתרוצצים לכל עבר זורקים בגדים לכביסה, מיישרים ערימות דואר ומחפשים את האוזניות שלכם. נשמע מוכר? באנו לעזרתכם, וכתבנו לכם את הצ'ק ליסט לדברים שאתם פשוט מוכרחים לעשות לפני טיסה! כי העיקר הוא שתהנו.

 

בדקו את המרשמים לתרופות

לוקחים תרופות על בסיס קבוע? בדקו שיש לכם אספקת תרופות מספקת לכל התקופה שתהיו בחו"ל – בתוספת כמות אקסטרא, ליתר ביטחון. נתקעתם? התקשרו אל הרופא שלכם באופן מיידי, או אפילו אל קופת החולים שלכם, על מנת שיוכלו לתת לסדר לכם פגישה עם רופא אחר במידה ורופא המשפחה שלכם לא פנוי.

 

עברו שוב כרטיסי הטיסה ומסלול הטיול

בדקו שוב את כרטיסי העלייה למטוס ואת מסלול הטיול שלכם. סיפור מצחיק: פעם עמדנו בתור לצ'ק-אין בנתב"ג מאחורי משפחה נסערת שרכשה את הכרטיסים שלה ליום הלא נכון: 12 ביוני (12.6) במקום 6 בדצמבר (6.12). אל תתנו לזה לקרות לכם! כמו כן, אנחנו ממליצים להדפיס את הכרטיסים והמסמכים הדרושים לכם.

אל תסמכו רק על הטלפון שלכם – הוא יכול להיהרס או להיגנב, חלילה. בתוך כך, אנו ממליצים להטעין את את כל המכשירים האלקטרוניים שלכם לפני הטיסה. אף אחד לא רוצה לעמוד מרפק למרפק עם זרים בתחנת הטעינה בשדה התעופה.

עברו שוב כרטיסי הטיסה ומסלול הטיול

בדקו את דרישות הנסיעה עבור היעד שלכם

כדאי שתדעו לפני הטיסה שלכם אם מדינת היעד שלכם דורשת חיסונים מסוימים, ויזות, מס הגעה או מספר מסוים של דפים פנויים בדרכון שלכם. מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה…

 

רכשו ביטוח נסיעות – אם עוד לא עשיתם זאת

גם אם אתם עוזבים ביום למחרת, ייתכן שלא מאוחר מדי להגן על עצמכם ועל הטיול שלכם! אתם יכולים לרכוש ביטוח נסיעות בכל עת לפני תאריך היציאה שלך, אם כי בחירת התוכנית שלך עשויה להיות מוגבלת אם אתם מחכים לרגע האחרון. הכי טוב: לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל דרך האינטרנט כשבוע-שבועיים לפני הטיסה, על מנת לוודא שאתם מקבלים את ההצעה המשתלמת ביותר. לאחר שאתם רוכשים את הפוליסה, קראו אותה מההתחלה ועד הסוף. כן, זה לא בדיוק מרגש – אבל אתם צריכים לדעת על מה בדיוק אתם מכוסים.

 

בצעו צ'ק-אין לטיסה שלכם

אם חברת התעופה שלך מאפשרת לך לבצע צ'ק-אין באינטרנט, עשו זאת. זה חוסך זמן יקר בשדה, שניתן לבזבז על קפה ושופינג. ניתן גם לשלם מראש עבור תיקים שנבדקו.

 

טיפ אחרון: בדקו טוב טוב את הבית שלכם!

לדאוג לבית זה חשוב. נכון שאתם יוצאים לחופשה, אבל אתם לא רוצים לחזור לעיי חורבות. השקו את עציצי הבית/צמחי הגינה שלכם, בדקו את החצר שלכם – האם הכל נעול? נקו את המקרר ואת המזווה. תמצאו סידור הולם לחיית המחמד שלכם, וגם לאדם שישקה את העציצים במידה וצריך.

בצעו צ'ק-אין לטיסה שלכם

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך