איך להוביל דירה בעלות מינימאלית

מעבר דירה הוא דבר אשר לוקח זמן. צריך לחשוב על המון דברים כמו לדוגמה מה לעשות עם כל מה שנמצא בתוך הבית. קיימים סוגי הובלות שונים ומגוונים ולכן, לפני שמחליטים לעשות הובלה יש כמה דברים שחשוב לדעת. ‏בנוסף לכל מה שצריך לדעת על ההובלה, צריך להבין מה התקציב שיש לכם כי בהתאם לזה אתם תקבלו החלטות שונות. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להוביל את הדירה שלכם בעלות מינימלית.

 

הובלת מקרר

הובלת מקרר הוא ענף אחד מיני רבים בתחום ההובלות. בענף הזה צריכים אנשים אשר מבינים ומתמקדים בהובלה של אמצעי קירור כמו לדוגמא מקרר, מקפיא ועוד. ‏קיים מגוון רחב של מקררים והמשקל שלהם משפיע על אמצעי ההובלה. אם מדובר במקרר שמשקלו נמוך, תיקי מנשא יהיו אמצעי השינוע. אם מדובר במקרר שמשקלו בינוני, עגלות משא יהיו אמצע השינוע. אם לעומת זאת מדובר במקרר שמשקלו כבד, יצטרכו להשתמש במנוף. הדבר הזה משפיע על המחיר של ההובלה.

הובלת מקרר

 

השלבים

כאשר עושים הובלות דירה, צריך לעשות את זה בצורה מקצועית. כל הובלה מורכבת מכמה שלבים כמו לדוגמה אריזה, העמסה, שינוע ופריקה. כל שלב חשוב ולכל שלב יש את הסכנות שלו לרכוש שלכם. חשוב מאוד לארוז כל פריט בחומר אשר מתאים לו ובצורה טובה, להעמיס את הרכוש שלכם למשאית בלי לגרום נזק לקירות הבית, למעלית ועוד. לשם כך, חשוב מאוד לדבר עם חברת הובלה מקצועית – כך לא תצטרכו לדאוג לרכוש שלכם.

 

חברת פיקאפ הובלות

‏חברת פיקאפ הובלות היא חברה אשר התחילה את דרכה בשנת 2016. חברה אשר מספקת הובלות שונות ומגוונות ברחבי הארץ תוך שמירה על מקצועיות ונאמנות ללקוחות שלה. הצוות מקפיד על שירות אישי ומקצועי לכל לקוח כך שכל אחד יוכל להרגיש רגוע לגבי הרכוש שלו.

הובלה ופריקה

 

מחירים

חברת פיקאפ הובלה מציעה מחירון לפי סוג ההובלה. אם עושים הובלה של דירה קטנה – דירת חדר או דירת סטודיו – ללא שירותי אריזה או הובלת מנוף, המחיר ינוע בין 500 ל-1,200 שקלים. הובלה של דירת 2 חדרים – כולל שירותי אריזה – ינוע בין 1,000 ש״ח ל-1,800 ש״ח. שירותי הובלה לדירת 3 חדרים – כולל שירותי אריזה – ינוע בין 1,500 ל-2,500 ש״ח. קיימים עוד מגוון רחב של מחירים. אנחנו ממליצים לכם לבדוק באתר אינטרנט של חברת פיקאפ הובלות או אפילו להתקשר אליהם כדי לדבר עם נציג.

 

לסיכום

‏כאשר עוברים דירה, צריך לחשוב על המון דברים כמו לדוגמה מה לעשות עם הרכוש שלנו. אם אתם מחפשים לעשות הובלת דירה בעלות מינימלית, אנחנו ממליצים לכם לדבר עם חברת פיקאפ הובלות. חברה מקצועית אשר עושה עבודה מדהימה. החברה מציעה מגוון מחירים אשר משתנים בהתאם לגודל של הדירה שלכם ועוד.

חשוב לעשות את ההובלה דרך חברה מקצועית מפני שבכל שלב של ההובלה קיימת סכנה לרכוש שלכם. אם חברה טובה תעשה לכם את ההובלה, תוכלו להיות רגועים יותר לגבי הרכוש שלכם ולא לפחד שיקרה לו נזק. אתם בקרוב תהיו במקום החדש שלכם ותוכלו להרגיש שוב בבית, אין יותר מרגש מזה!

חברת הובלות איסוף

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך